PLAY-AV logo white on black without the slogan

Creating
Amazing
Experiences

Uw leverancier voor alle audiovisuele goederen/diensten

Wat wij u te bieden hebben

Wij bieden een breed spectrum aan audiovisuele apparatuur en diensten. Door de enkele jaren ervaring kunnen wij u altijd voorzien van het beste advies voor de gewenste toepassing.

Van huiskamer tot festival en van kroeg tot concertzaal, onze veelzijdigheid maakt ons de ideale partner voor al uw festiviteiten
Wanneer het aankomt op het huren van hoogwaardige apparatuur en het boeken van ervaren freelance technici en dj’s, bent u bij ons verzekerd van de juiste expertise en professionele service.

Ontdek hoe wij uw evenement naar nieuwe hoogten kunnen tillen met onze uitgebreide mogelijkheden en toewijding aan kwaliteit.

Ontdek een aantal gebieden waarin wij ons begeven.

PLAY-AV icon voor licht
Licht
PLAY-AV icon voor geluid
Geluid
PLAY-AV icon voor special fx
Special FX
PLAY-AV icon voor dj gear zoals pioneer of denon
DJ Gear
PLAY-AV icon voor technici zoals technicus geluid of licht
Technici
PLAY-AV icon voor dj's zoals DJ Yorlin of dj's via DEA
DJ's

Maluku 60 jaar 7 september 2024
Project: Maluku 60 jaar Helmond

Op 7 september 2024 vierde Stichting Ain ni Ain Helmond het 60-jarig bestaan van de Molukse gemeenschap in Helmond met een evenement dat de rijke cultuur en geschiedenis van deze gemeenschap prachtig tot uiting bracht. Het was een dag vol feest, verbondenheid en indrukwekkende optredens die de bezoekers onderdompelden in de Molukse tradities en gebruiken.

Met spetterende optredens van bands zoals de Julita en Familie Band en de Hou-Sj Band, gecombineerd met de energieke beats van DJ Djecker, werd het feest een ware viering van muziek, dans en cultuur. De sfeer was onvergetelijk, met een mix van live muziek en dj-sets die de perfecte toon zetten voor dit bijzondere jubileum. Daarnaast zorgden traditionele demonstraties en optredens voor een diepere kennismaking met de cultuur, waardoor iedereen in de zaal geraakt werd door de warmte en trots van de Molukse gemeenschap.

Onze bijdrage aan deze viering was de volledige technische productie op het gebied van licht en geluid. Door het inzetten van de juiste belichting en perfect afgestemde geluidsapparatuur hebben wij de optredens naar een nog hoger niveau weten te tillen en hebben we bijgedragen aan het succes van dit unieke evenement.

Terugkijkend kunnen we met trots zeggen dat het een zeer geslaagde dag was, waar zowel de Molukse gemeenschap als alle aanwezigen met een warm gevoel op kunnen terugkijken. Wij zijn dankbaar dat we deel mochten uitmaken van dit speciale moment en kijken uit naar de volgende evenementen!

PLAY-AV Pioneer XDJ-RX3 image 1
Wist je dat: Pioneer XDJ RX3

Wist je dat: Wij de Pioneer XDJ RX3 in de verhuur hebben…?

Ontdek de Pioneer XDJ-RX3: De Ultieme All-in-One DJ-Controller

Bij PLAY-AV zijn we voortdurend op zoek naar de beste apparatuur om uw evenementen onvergetelijk te maken. Daarom zijn we trots om aan te kondigen dat we de Pioneer XDJ-RX3 in onze verhuurcollectie hebben. Dit veelzijdige all-in-one DJ-systeem is perfect voor zowel professionele DJ’s als enthousiaste amateurs die hun vaardigheden naar een hoger niveau willen tillen.

Wat maakt de Pioneer XDJ-RX3 Uniek?

De RX3 combineert de functionaliteit en flexibiliteit van een standalone DJ-systeem met de geavanceerde functies die u van Pioneer verwacht. Met een groot, 10.1-inch touchscreen biedt de RX3 een intuïtieve en vloeiende bedieningsinterface. Dit betekent dat u moeiteloos kunt navigeren door uw muziekbibliotheek, tracks kunt voorbereiden en kunt mixen met ongekende precisie.

Verbeterde Functies en Effecten

Een van de meest opvallende kenmerken van de XDJ-RX3 is de verbeterde effectensectie. Het systeem beschikt over 14 Beat FX en 6 Sound Color FX, wat u een breed scala aan mogelijkheden geeft om uw sets te verfraaien en uw publiek te verrassen. Bovendien zorgen de verbeterde jogwheels met ingebouwde displays voor een naadloze bediening en nauwkeurige cueing.

Naadloze Integratie en Connectiviteit

Met deze all-in-one controller kunt u eenvoudig muziek afspelen vanaf USB-sticks of uw laptop via Rekordbox DJ-software. Dit betekent dat u geen extra apparatuur nodig heeft om te starten – plug and play is hier de norm.

Huur de Pioneer XDJ-RX3 bij PLAY-AV

Of u nu een klein feestje, een grootschalig evenement of een bedrijfsevenement organiseert, de Pioneer XDJ-RX3 is de perfecte keuze om uw DJ-set naar een hoger niveau te tillen. Bij PLAY-AV zorgen we voor een professionele installatie en ondersteuning, zodat u zich kunt concentreren op wat echt belangrijk is: het creëren van onvergetelijke muzikale ervaringen.

Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe deze prachtige veelzijdige controller uw volgende evenement kan transformeren!

PLAY-AV Pronkzitting Zijtaart CV de Reigers 2023
Project: Pronkzitting CV de Reigers 2023

In januari 2023 hebben we weer een mooi project gehad in Zijtaart…

Wij werken met merken zoals: